Vzdelávanie v spoločnosti OKAY
Vzdelávanie v spoločnosti OKAY
Mať kvalitných zamestnancov je kľúčom k úspechu. Sme si vedomí, že pokiaľ chceme udržať štandard zákazníckeho servisu na najvyššej úrovni, potom sa musíme našim zamestnancom venovať. Z tohto dôvodu je pre každého nášho zamestnanca pripravený prepracovaný systém vzdelávania a zaškolenia, ktorý je každému takpovediac „ušitý na mieru“ tak, aby boli zahrnuté všetky oblasti, ktoré bude dotyčný pracovník vo svojej práci potrebovať. Každý zo zamestnancov dostane možnosť potrebného zaškolenia, na základe ktorého môže svoju prácu dobre zvládať k spokojnosti zákazníkov.
Aby bola zabezpečená vysoká úroveň personálu na všetkých predajniach, používame pre naše školenia modernú formu e-learningu. Pre zamestnancov predajní pripravujeme každodenné vzdelávanie v odborných znalostiach, kde sa zameriavame na predávané produkty, aby predavač na predajni bol najlepším radcom. Nezabúdame ani na školenia mäkkých zručností, na základe ktorých sa náš personál zdokonaľuje a podľa reakcií zákazníkov býva na najvyšších priečkach. Pre našich vedúcich predajní realizujeme pravidelné stretnutia, kde je priestor pre odovzdávanie skúseností a účastníci si z týchto stretnutí odvážajú nápady a rady, ako rozvíjať nielen seba samého, ale taktiež svoj personál.
Nezabúdame ani na zamestnancov centrály, pre ktorých sú taktiež pripravené živé školenia na rozvoj ich znalostí a zručností, ktoré môžu uplatniť v každodennej praxi.
V duchu starého čínskeho príslovia „Chyť hladnému rybu a nasýtiš ho na deň. Nauč ho ryby chytať a nasýtiš ho na celý život.“ sa snažíme systémom vzdelávania umožniť našim zamestnancom získanie znalostí, s ktorými sa v živote nestratia.
V rokoch 2010 - 2012 realizovala skupina spoločnosti OKAY projekt vzdelávania zamestnancov s názvom „Vzdelávanie je OKAY“ spolufinancovaný Európskym sociálnym fondom a štátnym rozpočtom ČR.