Kontaktujte nás

Moja objednávka

Stav vašej objednávky sledujte on-line. Stačí vložiť číslo vašej objednávky (nájdete ju v e-maili od nás) sem: Sledovanie objednavky

ELEKTRO: Doručenie na predajňu trvá obvykle 3-4 dni (elektro). Vo chvíli, keď bude tovar na predajni pripravený k vyzdvihnutiu, obdržíte od nás e-mail a SMS správu. Pri doručení na Vašu adresu elektro odosielame zo skladu v priebehu 1-3 pracovných dní. Po odovzdaní tovaru prepravnej spoločnosti vás informujeme e-mailom a SMS správou o čísle zásielky. Pohyb vašej objednávky tak môžete následne sledovať priamo na stránkach prepravnej spoločnosti. Doručenie prepravcom prebehne štandardne v priebiehu 1-2 pracovných dní od odoslania.

NÁBYTOK: Aktuálne vďaka enormnému záujmu zákazníkov dodávame skladovo dostupný nábytok do 4-6 týždňov. Aby sme skrátili dodacie lehoty v rámci spokojnosti našich zákazníkov, rozširujeme naše skladové kapacity z 15.000 m² na viac ako 50.000 m². To nám umožní do určitej miery pokryť výpadky dodávaného tovaru od našich dodávateľov a taktiež rozšíriť ponuku nábytku. V blízkej dobe očakávame, že skladovo dostupný nábytok budeme doručovať opäť do troch pracovných dní tak, ako sú naučení naši zákazníci z minulosti.

Stav vašej objednávky sledujte on-line. Stačí vložiť číslo vašej objednávky (nájdete ju v e-maili od nás) sem: Sledovanie objednavky

Potvrdenie o prijatej platbe zasielame automaticky na váš e-mail, a to obratom po spracovaní platby. Upozorňujeme, že spracovanie platby u štandardných bankových prevodov trvá 2 pracovné dni, skoršie potvrdenie nie je možné.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Najefektívnejšie je kontaktovať priamo prepravcu, ktorý vám zásielku doručuje. Pre rýchlejšiu komunikáciu si prosím pripravte číslo zásielky, ktoré sme vám poslali v potvrdení o expedícii.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Mrzí nás, že ste sa rozhodli objednávku zrušiť. Napíšte nám prosím dôvod, radi vám odporučíme alternatívny tovar alebo skúsime nájsť iné vyhovujúce riešenie vašej požiadavky. A keď sa nám to nepodarí, aspoň sa vďaka vašej odozve budeme môcť do budúcnosti zlepšiť.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Vieme, že ste starostlivo vyberali. Ak by sa ale napriek tomu stalo, že sa rozhodnete odstúpiť od kúpnej zmluvy, je možné tovar zakúpený cez e-shop (Odstúpenie od kúpnej zmluvy) vrátiť do 14 dní na ktorejkoľvek našej predajni (vrátiť nábytok je možné len na predajniach predávajúcich nábytok - sortiment predajne možno overiť na www.okay.sk alebo na našej zákazníckej linke).

Pamätajte, že:

  • tovar musí byť v úplnom stave, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo dodané spoločne s tovarom
  • tovar nesmie byť opotrebovaný alebo poškodený nad rámec bežného vyskúšania pri bežnom nákupe v kamennom obchode
  • tovar osobného charakteru (slúžiaci k starostlivosti o telo, ale tiež napr. slúchadlá) a nosiče audio / vizuálnych nahrávok alebo softvér možno vracať iba v neporušenom originálnom obale. Tovar môžete tiež zaslať na náš sklad: Okay s.r.o. sklad Vyškov Kroměřížská , 682 01 Vyškov (hala Marchanice) pre Elektrotovar, alebo v prípade nábytku na logistické centrum: Okay s.r.o. (Sklad) - Brno Airport Logistic Part, Letisko Brno-Tuřany 904/1, 627 00 Brno

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Nákup na našom e-shope nie je risk! Sedačku nám môžete bez udania dôvodu vrátiť do 30 dní zadarmo. Ak by teda náhodou nezodpovedala vašim predstavám farba, veľkosť alebo funkcie, sedačku u vás zadarmo vyzdvihneme v rámci programu "Garancia spokojnosti".

Ako na to? Viac informácií tu.

Správame sa šetrne k životnému prostrediu, preto faktúry zasielame elektronicky. Faktúru vám automaticky zašleme e-mailom do 2 dní od doručenia tovaru. Ak potrebujete faktúru zaslať opakovane, napíšte nám prosím číslo objednávky, zašleme ju obratom.

Požiadať o opakované zaslanie faktúry

Tovar

V e-shope pri každom produkte zistíte, či je k dispozícii v centrálnom sklade, a ak nie je, tak aká je dodacia lehota. Ponúkame tiež možnosť rezervovať tovar na vybranej predajni - pod touto možnosťou uvidíte skladovú dostupnosť tovaru na jednotlivých našich predajniach.

Každý deň usilovne pracujeme, aby popisy našich produktov boli vyčerpávajúce a prehľadné. Ak vám napriek tomu chýba niektorý parameter alebo opis funkcie, prosím popíšte nižšie čo najpresnejšie vašu otázku. S odpoveďou vás kontaktujeme, čo najskôr to bude možné.

Odoslať otázku k tovaru

Ospravedlňujeme sa, ak manuál nebol pri tovare priložený. Užívateľské manuály a montážne návody nájdete priamo na našom webe u každého produktu, kde si ich môžete stiahnuť vo formáte pdf. Alebo nám nižšie napíšte číslo objednávky alebo kód produktu a my vám návod čo najskôr zašleme.

Odoslať žiadosť o manuál

Reklamácia elektro

Je nám ľúto, že tovar dorazil poškodený. Urobíme všetko, aby sme situáciu čo najskôr vyriešili. Prosíme, odfoťte prepravný obal aj tovar zo všetkých strán a pošlite nám fotky spoločne s číslom objednávky. Čo najskôr sa ozveme s návrhom riešenia.

Odoslať správu

Je nám ľúto, že doručený tovar nie je v poriadku. Urobíme všetko, aby sme situáciu čo najskôr vyriešili. Prosíme, popíšte nám podrobne, čo sa stalo, doplňte prípadne fotografiami a nezabudnite na číslo objednávky. Čo najskôr sa vám ozveme s návrhom riešenia.

Odoslať správu

Ospravedlňujeme sa, ak služba neprebehla tak, ako mala. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás na prvom mieste. Prosím, popíšte nám v čom bol problém a my sa vám ozveme s návrhom riešenia.

Odoslať správu

Mrzí nás, že sa u tovaru vyskytla vada. Pri menších elektrospotrebičoch je najrýchlejšie uplatniť reklamáciu na ktorejkoľvek našej predajni. Na väčšine predajní sme pre vás od rána do večera, 7 dní v týždni. Adresy a prevádzkové doby predajní nájdete tu: Naše predajne. Väčšinu reklamácií takto vybavíme do 15 dní od návštevy predajne. Veľké elektrospotrebiče môžete samozrejme tiež reklamovať na našich predajniach, výhodnejšie však môže byť obrátiť sa priamo na autorizovaný servis, ktorý v mnohých prípadoch vykoná servisný zásah priamo u vás doma. Zoznam servisov nájdete tu:

VÝROBNÁ ZNAČKA

KONTAKT

AEG

232 141 303

Amica

02 4910 5851

Beko

0800171250

Bosch

https://servis.boschhome.cz/sk

Candy

905 909 494

02/43 33 03 88

CONCEPT

32 658 34 65

Electrolux

232 141 303

Fagor

0918726222

Gorenje

0800105505

GUZZANTI

0907241912

Hisense

0800105505

Indesit

0850003007

LG

0850 111 154

Mora

0800105505

Romo

Servis-chladenie a pranie 0915 473 787

Servis-sporáky +421 249 105 851

Samsung

0800 726 786

Siemens

+421 238 111 139

TCL

+421 233 329 176

SKsupport@tcl.com

Whirlpool

0850 003 007

Zanussi

02 32 141 303

Stav vašej reklamácie sledujte on-line. Stačí vložiť číslo vašej reklamácie (nájdete ich v záhlaví reklamačného protokolu, ktorý ste dostali pri uplatnení reklamácie) sem: on-line overenie

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Vidíte, ešte že ste mysleli na zadné vrátka a záruku si predĺžili. Vadu na tovare teraz prosím uplatnite ako poistnú udalosť - kontakt pre hlásenie poistných udalostí nájdete priamo v poistnej zmluve alebo na webe poisťovne.

Reklamácia nábytok

Zakúpili ste nábytok a objavili ste na ňom nedostatky či závadu a rozhodli ste sa ho reklamovať? Uplatnenie reklamácia znamená pre našich zákazníkov istotu spoľahlivého vybavenia. Uvedomujeme si nepríjemnosť reklamačného procesu pre každého nášho zákazníka a snažíme sa priebeh reklamácie uľahčiť tak, aby všetko prebehlo rýchlo a na obojstranné spokojnosti. Prostredníctvom nášho reklamačného formulára môžete jednoducho poslať informácie o reklamovanom tovare na naše reklamačné oddelenie.

Po odoslaní formulára Vám dorazí na uvedený e-mail potvrdenie o zaevidovaní reklamácie a číslo reklamácie. V prípade, že Vám potvrdenie nedorazí, kontaktujte naše reklamačné oddelenie.

Naše odporúčanie na urýchlenie reklamačného konania:

Pre urýchlenie reklamačného konania odporúčame vložiť fotografie reklamovanej závady av prípade chýbajúcich alebo poškodených dielu, upresnenie dielu podľa montážneho plánika.

Ďakujeme za dôveru, reklamáciu rýchlo a kvalitne spracujeme, s návrhom riešenia Vás budeme kontaktovať najneskôr do 3 prac. dní. V prípade ďalších otázok sme k dispozícii na tel: 545 544 620, po-pia v čase: 7:30 - 16:30

Reklamačný formulár tu.

Služby

Snažíme sa ponúkať ku každému tovaru čo najviac služieb. Všetky dostupné nájdete podľa druhu produktu v košíku v časti doprava / platba. Ak požadovanú službu nenájdete priamo v košíku, napíšte nám prosím vašu požiadavku a číslo objednávky. Overíme možnosti a ozveme sa vám.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Snažíme sa ponúkať ku každému tovaru čo najviac služieb. Všetky dostupné nájdete podľa druhu produktu v košíku v časti doprava / platba. Ak požadovanú službu nenájdete priamo v košíku, napíšte nám prosím vašu požiadavku a číslo objednávky. Overíme možnosti a ozveme sa vám.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

K objednávke tovaru vám na želanie odvezieme starý spotrebič rovnakého typu zadarmo a zaistíme jeho ekologickú likvidáciu. Spotrebič je nutné pripraviť na prepravu tak, že ho odpojíte od všetkých energií, demontujete a pred odvozom ho pripravíte za prvé uzamykateľné dvere. Spotrebič nesmie byť rozobraný alebo nekompletný. V takom prípade sa jedná o odpad, ktorý by nebol spracovateľom ekologickej likvidácie prijatý a nemôže byť odvezený.

Vašu požiadavku spracujeme do 3 pracovných dní.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Odporúčame vám predĺžiť si záruku a poistiť tovar proti poškodeniu, a to pohodlne priamo v košíku počas vášho nákupu. Ak ste predĺžiť záruku zabudli, nevadí. Do 14 dní od nákupu vám záruku radi predĺžime na ktorejkoľvek našej predajni.

Predĺženie záruky je možné vykonať pohodlne priamo v košíku počas vášho nákupu. Ak ste predĺžiť záruku zabudli, nevadí. Do mesiaca pred koncom zákonnej záruky Vám záruku radi predĺžime na ktorejkoľvek našej predajni.

Splátkový predaj

Samozrejme. V košíku zvoľte spôsob úhrady splátkami. Najneskôr nasledujúci pracovný deň sa vám ozve náš splátkový špecialista a spoločne s vami vyberie najvhodnejšiu variantu splátok. Majte pripravené 2 doklady totožnosti a informácie o vašom zamestnávateľovi a počas 15 minút s vami všetko vybavíme.

Predajne

Našu predajnú sieť stále rozvíjame tak, aby sme boli blízko vás. Aktuálne informácie o našich predajniach, adresy, kontakty a prevádzkové doby nájdete: Naše predajne

Reklamné akcie

Napíšte nám prosím váš kontakt a my ho zo zoznamu príjemcov informácií o novinkách a akciách odstránime.

Odoslať kontakt k odstráneniu

V prípade, že chcete nechať vymazať Vaše osobné údaje, napíšte nám prosím e-mail na adresu ochranaosobnychudajov@okaysk.eu

Naše aktuálne reklamné akcie nájdete na vstupnej strane nášho webu, podrobnosti o akcii potom nájdete kliknutím na toto oznámenie. Ak by ste ani tu nenašli odpoveď na vašu otázku, napíšte nám ho prosím čo najpresnejšie nižšie. Budeme vás čo najskôr kontaktovať.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Mrzí nás, ak sa vaša výhra oneskorila. Napíšte nám prosím číslo objednávky a popis akcie, všetko preveríme a ozveme sa vám.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Pochvaly a sťažnosti

Ďakujeme, máme radosť, že ste s našimi službami spokojní. Budeme radi, keď nám napíšete čoho alebo koho sa vaša pochvala týka. Radi ju odovzdáme na správne miesto.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Mrzí nás, že nie ste s našimi službami spokojní. A ďakujeme, že nám to poviete - len tak sa môžeme ďalej zlepšovať. Napíšte nám prosím podrobne, s čím ste neboli spokojní. Ozveme sa vám a spoločne nájdeme riešenie.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám