Rozhovor s Milanom Turtákom o jeho kariére v OKAY
Prvý deň v OKAY
Po úspešnom absolvovaní výberového pohovoru na pozíciu asistent predaja som nastúpil na predajňu v Nitre, ktorá sídli v centre mesta. Aj keď od tej doby uplynulo už skoro 8 rokov, v pamäti mám stále všetky momenty z tohto dňa.
Zrazu som sa ocitol v kolektíve neznámych ľudí a všetko naokolo bolo pre mňa nové a vzbudzovalo to ohromný rešpekt. Rýchlo som zistil, že starší kolegovia sú vyškolení na vysokej odbornej úrovni a budem mať čo robiť, aby som sa im vyrovnal. Tento pocit opadol už po prvej hodine. Lokálny manažér, vedúci predajne a adminka sa mi začali venovať – najskôr nutné formality ako nástupné dokumenty, ukážka predajne, zoznámenie s novými kolegami. Následne začal proces zaškolenia – vlastné prihlásenie do i-akadémie, dostal som všetky potrebné informácie, ktoré som potreboval pre úspešný štart a dosiahnutie odborných vedomostí potrebných pre zvládnutie pozície asistent predaja.
Zrazu som si uvedomil, že OKAY je spoločnosť, ktorá mi ponúka zaujímavú prácu ale aj výzvu stať sa čo najlepším predajcom elektra v našom meste. A ja som túto výzvu prijal.
Moja kariérna cesta
Od roku 2005 som sa stal súčasťou spoločnosti OKAY. Práve vtedy som nastúpil na pozíciu asistent predaja. Aj vďaka skúsenejším a profesionálne pripraveným kolegom a ich ochote vždy pomôcť a poradiť aj nováčikom, sa mi podarilo stať sa v krátkej dobe výborným predavačom. Vždy som sa snažil pracovať poctivo a zodpovedne. Toho si pravdepodobne všimli aj moji nadriadení a po necelom roku som dostal ponuku pracovať ako zástupca vedúceho predajne a po ďalšom polroku to už bola pozícia vedúceho predajne. Bol som patrične hrdý na červenú vestu vedúceho a zároveň som si rozširoval znalosti z oblasti logistiky a administratívy. V roku 2008 som prijal ponuku pracovať ako lokálny manažér. Mal som na starosti 4 – 6 predajní striedavo od južného až po stredné Slovensko.
Aktuálne od roku 2011 pracujem ako vedúci RBO na centrále spoločnosti v Bratislave.
Čo som sa v OKAY naučil
Naučil som sa hlavne jednu zásadu a to, že v živote nie je nič nemožné. Všetko sa dá urobiť, keď máte okolo seba tím schopných ľudí. OKAY je dynamická firma a ja každý deň zisťujem, že sa mám stále čo učiť a neustále musím na sebe pracovať.
Na čom momentálne pracujem
Mojou hlavnou úlohou je zabezpečovať spätnú väzbu z predajní na centrálu, ale aj naopak.
Na našom oddelení, spoločne s mojimi podriadenými, každý deň vytvárame čo najlepšie podmienky pre prácu predajní a snažíme sa v maximálnej miere o to, aby bol naplnený náš hlavný zámer, ktorým je spokojný zákazník odchádzajúci z predajne OKAY.
Moje hobby
Mimo pracovnej doby sa snažím venovať svojej rodine a blízkym. Okrem toho si občas zájdem do prírody alebo k vode, rád cestujem alebo si len tak pozriem dobrý film.