Prečo nakupovať nábytok v OKAY
Rovnako ako sme sa už pred rokmi stali jedným z najsilnejších predajcov elektrospotrebičov v Slovenskej republike, vedieme si teraz rovnako úspešne aj na poli predaja nábytku. Spojenie OKAY Nábytok sa do povedomia slovákov zapisuje pozvoľna, ale o to intenzívnejšie.
Dotazníkový prieskum* uskutočnený na prelome roka medzi našimi zákazníkmi ukázal, že pre 69 % opýtaných to bol ich prvý nákup nábytku u OKAY. Celých 89 % z tejto skupiny však uviedlo, že plánuje nakúpiť nábytok opäť v OKAY. To je pre nás dôkazom, že boli s nákupom spokojní a že ho chcú zopakovať. Zostavili sme prehľad hlavných dôvodov, prečo nakupovať nábytok v OKAY.
Trvale najnižšie ceny na trhu
Sme pyšní na to, že sa nám v OKAY dlhodobo darí udržať najlepšie ceny pri vysokej kvalite nábytku. Naši odborníci starostlivo vyberajú to najlepšie, obchodníci zase vyjednávajú tie najvýhodnejšie ceny a dodávateľské podmienky. Vďaka tomu môžeme ponúkať nábytok za trvale najnižšie ceny na trhu.
72 % opýtaných uviedlo najlepšiu cenu v porovnaní s konkurenciou ako jeden z hlavných dôvodov svojho nákupu nábytku v OKAY. Viac ako dve tretiny z tejto skupiny súčasne uviedli, že ich oslovil priaznivý pomer cena / kvalita.
Nákup bez rizika
Obstaranie nového nábytku je často záležitosťou na niekoľko rokov, preto mu venujeme až o 65 % času viac než napríklad výberu oblečenia, alebo o 27 % dlhší čas než pri výbere zájazdu, ako ukázal prieskum. Chceme skrátka nakúpiť bez rizika, že sa nám nábytok nebude páčiť, nezmestí sa na svoje miesto alebo napríklad bude mať menší úložný priestor, než sme predpokladali.
Preto sú pre takmer všetkých zákazníkov, ktorí nakupujú nábytok na okay.sk, dôležité podrobné fotografie, technické parametre a videorecenzie umiestnené na webe aj užívateľské skúsenosti zákazníkov.
30 dní na vyskúšanie nábytku
Drvivá väčšina respondentov potom víta možnosť 30 dní na vyskúšanie nábytku. Túto službu sme v OKAY spustili ako prvý v Slovenskej republike, aby sme našim zákazníkom umožnili dôkladne vyskúšať ich nový nábytok v prostredí domova, bez akéhokoľvek tlaku sa rozhodnúť o jeho nákupe. Rozširujeme tým zákonnú povinnosť prijať na e-shope zakúpený tovar do 14 dní späť bez udania dôvodu o viac ako dvojnásobok.
Zákazníci OKAY môžu sedačku podrobiť naozaj dôkladnému testovaniu za bežných podmienok a až potom sa rozhodnúť, či si ju ponechajú. Prípadné vrátenie nábytku je navyše otázkou iba niekoľkých dní, kedy si pre neho sami prídeme, demontujeme a odvezieme. Refundácia platby prebieha rýchlo a spoľahlivo.
Búrame bariéry on-line nákupu nábytku
Opatreniami vlády vynútená nutnosť nákupu na e-shope ukázala, aké dôležité je preniesť osobný prístup odborného personálu na predajniach do prostredia internetu. Aj preto sme pred časom zaviedli revolučnú službu on-line odborného predajcu. Tú stihlo využiť zatiaľ 12 % účastníkov prieskumu a všetci bez výnimky ju označili za jednoznačne prínosnú.
On-line odborný predajca využíva pre komunikáciu so zákazníkom najčastejšie videohovor napríklad prostredníctvom Messengera. Kontakt tak môže byť dokonca ešte intenzívnejšie ako na predajni, pretože predajca môže zákazníkovi nielen predviesť akýkoľvek vystavený nábytok a pomôcť mu s výberom, ale zákazník môže napríklad poslať fotografiu a rozmery svojej obývacej izby alebo ukázať prípojku k vodovodu v mieste, kde plánuje kuchyňu.
Sme vždy o krok vpred
V OKAY Nábytok poskytujeme svojim zákazníkom služby, ktoré sú unikátne nielen v Slovenskej republike. Ohlasy aj výsledky nášho dotazníkového prieskumu nás utvrdzujú v tom, že ideme správnym smerom.
* Uvedené údaje pochádzajú z výsledkov interného dotazníkového prieskumu konaného od 12. 11. 2020 do 11. 1. 2021 medzi 589 zákazníkov, ktorí nakúpili nábytok v OKAY.