Nakupuj za trvale nižšie ceny ako na internete! Chcem najnižšiu cenu.

Naše aktivity

Oceňujeme manažérske schopnosti

Majiteľ spoločnosti, Jindřich Životský, vyhlásil súťaž s cieľom oceniť manažérske schopnosti najlepších vedúcich predajní skupiny Okay SR a ČR. Súťaž sme spustili v mesiaci august 2012 s názvom „Porsche pre najlepších“. Výhra spočíva v zapožičaní automobilu – v zimnom období Hummer H3 a v letnom období Porsche Cayman s plnou nádržou pohonných hmôt pre osobnú potrebu. Víťaz je vyhlásený každý mesiac podľa iných kritérií tak, aby svoje schopnosti mohli preukázať vedúci predajní s rôznymi štartovacími podmienkami. Automobil je zapožičaný vedúcemu predajne a na krátku dobu i jeho nadriadenému lokálnemu manažérovi.

V mesiaci august 2014 zvíťazila predajňa v Přerove na čele s vedúcim Tondou Kobylákem. Víťazovi patrí naša gratulácia.

 

V našej fotogalériinájdete víťazov za celú dobu trvania súťaže.

Oceňujeme našich zamestnancov na centrále

Pre zamestnancov OKAY na našej centrále máme od roku 2010 súťaž „Najlepší pracovník centrály“. Vyhodnotenie najlepšieho pracovníka centrály sa koná pravidelne za predchádzajúci kvartál, t. j. za trojmesačné obdobie. Každý zamestnanec má možnosť sa zapojiť do danej súťaže a to vyplnením nominačného formulára. Súťaž je veľmi príjemná a motivujúca pre našich zamestnancov. Odmenou pre najlepšieho pracovníka je Certifikát najlepšieho pracovníka a Darčekový poukaz na večeru pre dvoch.Víťazkou súťaže Najlepší pracovník centrály za I. kvartál 2014 sa stala kolegyňa z nákupného oddelenia Alexandra Ščepánová. Cenu jej odovzdal majiteľ spoločnosti Jindřich Životský. Alexandre srdečne gratulujeme.

Oceňujeme manažérske schopnosti

Majiteľ spoločnosti, Jindřich Životský, vyhlásil súťaž s cieľom oceniť manažérske schopnosti najlepších vedúcich predajní skupiny Okay SR a ČR. Súťaž sme spustili v mesiaci august 2012 s názvom „Porsche pre najlepších“.Výhra spočíva v zapožičaní automobilu – v zimnom období Hummer H3 a v letnom období Porsche Caymans plnou nádržou pohonných hmôt pre osobnú potrebu. Víťaz je vyhlásený každý mesiac podľa iných kritérií tak, aby svoje schopnosti mohli preukázať vedúci predajní s rôznymi štartovacími podmienkami. Automobil je zapožičaný vedúcemu predajne a na krátku dobu i jeho nadriadenému lokálnemu manažérovi.

V mesiaci jún 2014 zvíťazila predajňa v Žďáru nad Sázavou na čele s vedúcim Jiřím Buchtou. Víťazovi patrí naša gratulácia.

 

V našej fotogalériinájdete víťazov za celú dobu trvania súťaže.

Vianočný večierok OKAY 2013

vecierok1.jpg

Pre zamestnancov OKAY každoročne organizujeme  Vianočný večierok. Ďalší úspešný rok 2013 sme slávnostne ukončili v reštaurácii Restaurant 27 v Bratislave. V príjemnom prostredí reštaurácie a pri výbornom jedle mali zamestnanci príležitosť stráviť čas nielen s kolegami a kolegyňami, ale aj so samotným majiteľom spoločnosti.
 
Neodmysliteľnou súčasťou večierka bolo odovzdávanie cien zamestnancom, ktorí pre OKAY pracujú jubilejných desať rokov. Odmeneným kolegom Karolovi Bírovi  a Róbertovi  Majerčíkovi  zablahoželal majiteľ spoločnosti OKAY. Kolegom gratulujeme a prajeme veľa úspechov v OKAY. 

Stretnutie vedúcich predajní spoločnosti OKAY

Cieľom stretnutia vedúcich predajní je odovzdanie informácii od vedenia spoločnosti, výmena skúseností a motivácia zúčastnených pri dosahovaní spoločných cieľov. Koná se 2 krát ročne v rámci Slovenska. Tento krát prebehlo stretnutie v Terchovej, kde o.i. bola vyhlásená najlepšia predajňa OKAY na Slovensku za 1.polrok 2013 podľa vopred stanovených kritérií. Vedúci predajne preberá ocenenie priamo od majiteľa spoločnosti. Program stretnutia bol rozdelený na dva samostatné prezentačné dni, počas ktorých vystúpili zástupcovia nákupného a technického oddelenia, ďalej zástupcovia obchodného úseku, oddelenia reklamy, vzdelávania ako aj personálneho oddelenia. K prezentáciam patrili aj praktické cvičenia, ktoré pomohli vedúcim predajní vyskúšať si svoje nadobudnuté vedomosti prakticky. Večer sa všetci zúčastnili rautu, ktorý mohli využiť k neformálnej diskusii s majiteľom spoločnosti a obchodným riaditeľom ale aj s ostatnými účastníkmi tohto naozaj vydareného stretnutia.

Cena zákazníka – ocenenie spokojného zákazníka

Najväčším ocenením pre obchodníka je ocenenie, za ktorým stoja spokojní zákazníci. Preto každý štvrťrok vyhodnocujeme zákaznícku anketu (elektronický dotazník, ktorý môže vyplniť každý platiaci zákazník), podľa ktorej stanovíme najlepšiu predajňu OKAY k danému štvrťroku. Druhou, zákazníkmi ocenenou predajňou v tomto roku je predajňa Nové Zámky. Ochotný personál vám vždy veľmi ochotne a odborne poradí pri výbere spotrebiča alebo iného tovaru.

 

OKAY CUP – pohár pre predajňu s najlepšími výsledkami

Nielen Cena zákazníka podnecuje našich obchodníkov k snahe o lepšie výsledky. Predajňa, ktorá spĺňa kritériá súťaže, je zaradená do hodnotenia a najlepšia predajňa získava putovný pohár OKAY CUP. Súťaž sa vyhodnocuje kvartálne a je veľkou motiváciou pre zamestnancov predajní. Každá víťazná predajňa si putovný pohár Okay Cup vystaví na predajni. Druhým tohoročným víťazom sa stala predajňa v Nitre, ulica B. Slánčikovej Timravy 1.

Moja predajňa

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefón: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

obľúbená predajňa (zmeniť)

tovar na predajni zobraziť na mape