Rozbitý displej vymeníme do 3 mesiacov zadarmo
Ak sa vám podarí poškodiť displej v prvých 3 mesiacoch po zakúpení telefónu, zadarmo vám ho vymeníme. Záruka sa týka aj rozbitia zadného krytu.
S nami na poštu nemusíte
Zverte to kuriérovi! Využite službu Vyzdvihneme & opravíme & vrátime až k vám domov a poškodený telefón budete mať opravený tou najpohodlnejšou cestou. Kuriér ho vyzdvihne a po oprave doručí späť, rovno domov.
Ako získať Premium Servis?
- Zaregistrujte sa do systému Premium Servis pomocou predinštalovanej mobilnej aplikácie HiCare alebo cez webové stránky spoločnosti Huawei. Registráciu je nutné previesť v prvom mesiaci od zakúpenia telefónu.
- Ponechajte si doklad o kúpe, s ktorým bude možné overiť dátum nákupu a ktorý je potrebný pre registráciu.
Ako Premium Servis aktivovať?
- Použite mobilnú aplikáciu HiCare alebo sekciu Podpora na oficiálnych webových stránkach Huawei.
- V registračnom formulári pre Premium Servis vyplňte IMEI telefónu a dátum zakúpenia telefónu.
- Pri úspešnej aktivácii sa vám na obrazovke zobrazí informačná správa..
Ako uplatniť Premium Servis?
- Trojmesačnú záruku na displej získate po úspešnej registrácii a aktivácii. Do reklamačného protokolu je následne nutné napísať, že uplatňujete Premium Servis.
- K objednaniu služby Vyzdvihneme & opravíme & vrátime až k vám domovkontaktujte infolinku Huawei +420 239 018 465