Nová dimenzia zákazníckych služieb
Výber nového elektra a nábytku môže byť časovo aj finančne náročný proces. preto OKAY neustále skvalitňuje svoje služby pre čo najpohodlnejší nákup. Na všetkých našich predajniach je vám k dispozícii školený personál, ktorý zaručuje, že odídete spokojní s kvalitným tovarom za tú najlepšiu cenu. Na e-shope vám zase pri nákupe asistuje odborný predajca, o ktorého službách sa dočítate v tomto článku.
Spoznajte svojho osobného odborného predajcu
Rozumieme, že výber nového elektra a nábytku môže byť nielen finančne ale aj časovo náročné. Aj preto v OKAY neustále skvalitňujeme svoje služby, aby sme ti čo najviac uľahčili nákup. Na všetkých našichpredajniach nájdeš školený personál, ktorý zaručuje, že odídeš s kvalitným tovarom za tú najlepšiu cenu.
Na e-shope sme ti pripravili službu on-line odborného predajcu, ktorý sa ti pri výbere a nákupe akéhokoľvek nábytku a elektra bude 100% venovať.
O jeho službách sa viac dočítaš v tomto článku.
Ako to celé funguje?
-
Vstupnou bránou je okienko chatu, ktoré na stránkach okay.cz vyskakuje automaticky pri načítaní stránky a ktoré nájdeš aj v pravom dolnom rohu e-shopu. Do neho stačí stručne napísať svoje prianie a odoslať.
-
Tvoja správa sa ihneď dostane k najlepšiemu odbornému predajcovi, najčastejšie z predajne blízkej vášmu bydlisku.
-
Osobný asistent ťa spätne kontaktuje počas 24 hodín, pomôže ti s výberom, zodpovie všetky otázky a ponúkne najvhodnejšie riešenie.
-
Nekomunikuješ teda s robotom alebo s bežnou zákazníckou podporou. Získaš doslova osobného predajcu, ktorý sa bude venovať iba tebe.
Čo on-line odborný predajca vie?
On-line odborný predajca ťa prevedie celým výberovým procesom, pokiaľ si to budeš priať. Môžete spolu komunikovať e-mailom, telefonicky, aj pomocou videohovoru. Prostredníctvom služieb WhatsApp, Messenger a ďalších je pomoc ešte účinnejšia. Z pohodlia domova môžeš napríklad zdieľať fotky a rozmery svojej izby, kam chceš umiestniť novú sedačku či televíziu. Pomocou videa tiež môžeš predajcovi ukázať napríklad prípojku k vodovodu v miestach, kde bude stáť nová kuchyňa či kúpeľňa.
Komunikácia je obojsmerná a okamžitá – počas chvíle osobný asistent vie, čo presne potrebujete, a môže ti dokonale pomôcť. Predvedie ti sortiment, na prianie ti oznámi parametre matraca, funkcie soundbaru alebo tyčového vysávača, alebo detailne ukáže mechanizmus otvárania kuchynských skriniek. To všetko zadarmo.
Komfort domova a osobný prístup predavača v jednom
On-line odborný predajca rúca posledné bariéry nákupu nábytku a elektra na internete. Z pohodlia vlastného domova získaš všetku pomoc, ktorú normálne poskytuje iba personál na predajni. Môžeš mu zveriť svoje požiadavky, zatiaľ čo s tebou prejde kompletnú ponuku a poradí ti najlepšie riešenie k tvojej maximálnej spokojnosti.
Výberom to ale ešte nekončí. On-line odborný poradca ti ponúkne vhodnú dopravu, navrhne profesionálnu montáž, demontáž aj odvoz pôvodného nábytku a veľkých elektrospotrebičov. Pokiaľ si to budeš priať, môžete spoločne pripraviť splátkový plán, a vyhnúť sa tak vysokému jednorazovému výdavku.
Osobná pomoc v predajniach
Pokiaľ preferuješ skôr komunikáciu z očí do očí a produkt si chceš pred kúpou radšej „ohmatať“, stav sa do najbližšieho kamenného obchodu OKAY u tvojho bydliska. Či už zháňaš nový elektrospotrebič alebo nábytok, personál predajne ti na základe tvojich predstáv, vkusu a finančných možností poradí k tvojej maximálnej spokojnosti. Predavači sa ti budú venovať po celú dobu nákupu a zoznámia ťa aj s možnosťami dopravy a kúpy produktu na splátky.