Revolúcia v nakupovaní nábytku online


Revolúcia v nakupovaní nábytku online

E-shopy sú pre moderné nakupovanie stále dôležitejším obchodným kanálom, ktorého význam ešte znásobila pandémia COVID-u 19. Veľa z nás si už dávno zvyklo kupovať napríklad hudbu, knihy, oblečenie a potraviny on-line, vieme si však týmto spôsobom objednať aj elektrospotrebiče alebo dovolenku. Pri nákupe nábytku si ale väčšina z nás doteraz vybrala radšej návštevu kamennej predajne. V OKAY však teraz prichádzame s novinkou, pri ktorej bude nákup nábytku on-line dokonca komfortnejší než v predajni.

Zoznámte sa s vaším osobným odborným predajcom

Nábytok kupujeme väčšinou na dlhšiu dobu. Chceme, aby sa nám páčil, dlho vydržal, bol vyrobený z kvalitných materiálov, vyhovoval ergonomicky a ladil s vybavením celej izby. Preto jeho výberu priraďujeme veľkú dôležitosť a väčšinou vyberáme nábytok v kamenných predajniach, kde ho môžeme náležite vyskúšať.

Aby sme on-line výber nábytku priblížili čo najviac predstavám a požiadavkám našich zákazníkov, umožňujeme im vyskúšať sedačku po dobu 30 dní doma bez akéhokoľvek obmedzenia. Teraz sme však išli ešte ďalej a zaviedli sme službu on-line odborného predajcu, ktorý sa vám pri výbere a nákupe akéhokoľvek nábytku bude 100 % venovať.

Odoborný poradca v chate

Ako to celé funguje?

  • Vstupnou bránou je okno chatu , ktoré nájdete v pravom dolnom rohu e-shopu okay.sk/nabytok. Do neho stačí stručne napísať svoju požiadavku a odoslať.
  • Vaša správa sa ihneď dostane k našim kolegom zo zákazníckej podpory, ktorí vyberú pre vás toho najlepšieho odborného predajcu, najčastejšie z predajne blízkej vášmu bydlisku.
  • Osobný asistent vás spätne kontaktuje a od tej doby je len váš. Pomôže s výberom, zodpovie všetky otázky a ponúkne najvhodnejšie riešenie tak, aby ste boli spokojní.

Nekomunikuje teda s robotom alebo s bežnou zákazníckou podporou. Získate doslova osobného predajcu, ktorý sa zoznámi s vašimi požiadavkami a bude sa venovať len vám.

S čím vám pomôže on-line odborný predajca?

On-line odborný predajca sa vám po celú dobu vášho výberu venuje. Na komunikáciu s vami vie využiť telefón, e-mail, ale hlavne videohovor. Najmä prostredníctvom WhatsApp, Messengera či iného on-line komunikátora môže byť váš spoločný kontakt ešte lepší ako pri výbere v predajni: vy sami totiž môžete poslať napríklad fotky a rozmery svojej obývacej izby, kam chcete umiestniť novú sedačku alebo napríklad pomocou videohovoru ukázať prípojku k vodovodu v mieste, kde bude stáť vaša nová kuchyňa a to z pohodlia vášho domova .

Komunikácia je obojsmerná a okamžitá - behom chvíle vie osobný asistent čo presne potrebujete a môže vám dokonale pomôcť: predvedie vám ponuku postelí, na želanie vám oznámi, ktorá matrac je tvrdší a ktorá mäkšie, a detailne predvedie napríklad mechanizmus otvárania kuchynských skriniek.

Pohodlie domova aj komfort výberu v predajni

OKAY odborný predajca spája výhody nákupu on-line s možnosťami výberu v predajni. Z pohodlia vlastného domova tak získate všetok komfort, ktorý vám môže poskytnúť len odborný personál predajne. Môžete mu zveriť svoje požiadavky a on s vami prejde všetky ponuky a poradí to najlepšie riešenie.

Výberom to ale samozrejme nekončí. On-line odborný poradca vám ponúkne najvhodnejšiu dopravu, vie konkrétne pre váš prípad navrhnúť profesionálnu montáž a demontáž pôvodného nábytku s jeho ekologickou likvidáciou.

On-line odborný predajca búra posledné bariéry pri nákupe nábytku na internete. Kombinuje výhody širokého výberu v e-shope a prístupu odborného personálu kamennej predajne. A má dokonca svoje vlastné meno.
 


Potrebujete poradiť?

Zákaznícka infolinka
+421 918 726 222
po-pia: 7:00-19:00
Kontaktný formulár

Sieť predajní OKAY

Uvítame vaše pripomienky k obsahu stránky