Reklamácie a servis na predajni

Reklamácie a pozáručný servis

Sme presvedčení o kvalite výrobkov, ktoré ponúkame. Predávame výrobky so zárukou autorizovaného servisu od špičkových výrobcov. Aj napriek tomu sa môže stať, že nebudete spokojní so zakúpeným výrobkom.

Vyskytla sa na výrobku chyba, nefunguje tak, ako by mal? Uplatnenie reklamácie v našich predajniach znamená pre našich zákazníkov istotu spoľahlivého vybavenia. Reklamácia je základné právo každého spotrebiteľa a my chápeme, že nie je príjemné, keď zakúpený výrobok nefunguje ako má. Ak sa vyskytne aj napriek tomu chyba, budeme ju s Vami riešiť ihneď.

Ako postupovať pri reklamácii?

Pokiaľ taká situácia nastane, prineste zakúpený tovar do ktorejkoľvek našej predajne. Pokiaľ by sa jednalo o rozmernejší tovar, môžete zavolať na našu zákaznícku infolinku +421 918 726 222 a dohodnúť si návštevu nášho servisného technika.

Nezabudnite si pripraviť záručný list alebo doklad o kúpe. Pokiaľ by sa náhodou stalo, že už účtenku nemáte, postačí akýkoľvek iný doklad, ktorý nám pomôže kúpu v našom systéme dohľadať.

Náš zamestnanec s Vami spíše reklamačný protokol, kam sa zaznamenávajú všetky dôležité informácie o tovare a jeho prípadnej poruche alebo poškodení.
Tovar následne pošleme do autorizovaného servisu, kde ho preverí technik. Celú reklamáciu obvykle vybavíme do 20 dní, najneskôr však do 30 dní.
 

V OKAY veríme, že profesionálne služby nekončia predajom, a preto následnú starostlivosť o zákazníka považujeme za samozrejmosť.

Moja predajňa

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefón: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

obľúbená predajňa (zmeniť)

tovar na predajni zobraziť na mape