Huawei Premium Servis P20 a P20 Pro

Rozbitý displej vymeníme do 3 mesiacov zadarmo

Ak sa vám podarí poškodiť displej v prvých 3 mesiacoch po zakúpení telefónu, zadarmo vám ho vymeníme. Záruka sa týka aj rozbitia zadného krytu.

S nami na poštu nemusíte

Zverte to kuriérovi! Využite službu Vyzdvihneme & opravíme & vrátime až k vám domov a poškodený telefón budete mať opravený tou najpohodlnejšou cestou. Kuriér ho vyzdvihne a po oprave doručí späť, rovno domov.

Ako získať Premium Servis?

  • Zaregistrujte sa do systému Premium Servis pomocou predinštalovanej mobilnej aplikácie HiCare alebo cez webové stránky spoločnosti Huawei. Registráciu je nutné previesť v prvom mesiaci od zakúpenia telefónu.
  • Ponechajte si doklad o kúpe, s ktorým bude možné overiť dátum nákupu a ktorý je potrebný pre registráciu.

Ako Premium Servis aktivovať?

  • Použite mobilnú aplikáciu HiCare alebo sekciu Podpora na oficiálnych webových stránkach Huawei.
  • V registračnom formulári pre Premium Servis vyplňte IMEI telefónu a dátum zakúpenia telefónu.
  • Pri úspešnej aktivácii sa vám na obrazovke zobrazí informačná správa..

Ako uplatniť Premium Servis?

  • Trojmesačnú záruku na displej získate po úspešnej registrácii a aktivácii. Do reklamačného protokolu je následne nutné napísať, že uplatňujete Premium Servis.
  • K objednaniu služby Vyzdvihneme & opravíme & vrátime až k vám domovkontaktujte infolinku Huawei +420 239 018 465

Moja predajňa

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefón: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

obľúbená predajňa (zmeniť)

tovar na predajni zobraziť na mape

Nepodporovaný prehliadač

Ľutujeme, používate internetový prehliadač, v ktorom vám Okay nebude fungovať.

Skontrolujte prosím, či používate aktuálnu verziu niektorého z podporovaných prehľadávačov nižšie, alebo či máte v prehľadaní povolenú podporu JavaScriptu.

Podporované prehliadače sú:

Ospravedlňujeme sa, že naša aplikácia nefunguje na starších prehliadačoch.