Prémiová predĺžená záruka
Predĺžená záruka
Zostaňte v pokoji po dobu až 5 rokov.
Záruku vášho spotrebiča predĺžime až o 3 roky. Či už ste súkromná osoba, samostatne zárobkovo činná osoba alebo spoločnosť. Vďaka predĺženej záruke budete chránení pred všetkými záručnými chybami až do 5 rokov.
Rieši 100 % pozáručných chýb
Prečo sa predĺžená záruka oplatí?
-
Nemusíte hľadať vhodný servis a vyhnete sa neočakávaným servisným nákladom.
-
Poškodené zariadenie sa opraví alebo nahradí novým, lepším kusom. V predajniach Okay.
-
Môžete ušetriť až stovky eur na pozáručných opravách.
-
Nulová amortizácia a nulová spoluúčasť. Neplatíte vôbec nič, keď vznikne škoda.
Video: Veci sa kazia
Čo robiť v prípade škody?
1. Volajte zakaznicku linku Generali 02/38 11 11 17 počas pracovných dní 08:00 do 17:00 alebo nahláste škodovú udalosť kedykoľvek on-line na www.generali.sk/sk/okay.
2. Sledujte svoj telefón a e-mail. Všetky pokyny pre postup budú doručené na váš e-mail a oznámenie o odoslanom e-maile do SMS.
Dokumenty na stiahnutie
Všeobecné podmienky a informačný dokument
Opätovné odoslanie na e-mail
Prejdite na príslušnú stránku na Insiacare.sk a kliknite na kartu Podmienky a certifikát. Zadajte svoj e-mail, ktorý ste zadali pri dojednaní zmluvy a postupujte podľa pokynov na obrazovke.
Poistenie náhodného poškodenia a krádeže
Neplaťte za drahé opravy. Nekupujte nové zariadenie.
Veci padajú, rozbíjajú sa a bohužiaľ aj často kradnú. Budeme vás chrániť pred poškodením alebo krádežou po dobu 12 alebo 24 mesiacov.
Poistenie rieši
-
Pád a náraz
-
Zničenie za prepravy
-
Poliatie
-
Živelné pohromy
-
Krádež
Video: Veci sa kazia
Prečo sa toto poistenie oplatí?
-
Rieši neočakávané výdavky na opravu či nákup nového zariadenia namiesto poškodeného.
-
Ochrana poisteného výrobku platí na celom svete.
-
Jedno poistenie pre všetky druhy obvyklých rizík: pád, poliatie, krádež, pohromy.
-
Certifikát a teda poistenie je prenosné na nového vlastníka zariadenia.
Čo robiť v prípade vzniku škody?
1. Volajte zakaznicku linku Generali 02/38 11 11 17 počas pracovných dní 08:00 do 17:00 alebo nahláste škodovú udalosť kedykoľvek on-line na www.generali.sk/sk/okay.
2. Sledujte svoj telefón a e-mail. Všetky pokyny pre postup budú doručené na váš e-mail a oznámenie o odoslanom e-maile do SMS.
Dokumenty na stiahnutie
Všeobecné podmienky a informačný dokumentPoistenie mobilných telefónov
Opätovné odoslanie na email
Prejdite na príslušnú stránku na Insiacare.sk a kliknite na kartu Podmienky a certifikát. Zadajte svoj e-mail, ktorý ste zadali pri dojednaní zmluvy a postupujte podľa pokynov na obrazovke.