LP_1885x300_35eaf2e1-5b64-4af9-972c-1676980ea758.webp__PID:411c3aaa-4105-4b15-a13d-ea77811462d1

Zostaňte v pokoji po dobu až 5 rokov.

Záruku vášho spotrebiča predĺžime až o 3 roky. Či už ste súkromná osoba, samostatne zárobkovo činná osoba alebo spoločnosť. Vďaka predĺženej záruke budete chránení pred všetkými záručnými chybami až do 5 rokov.

Rieši 100 % pozáručných chýb

Prečo sa predĺžená záruka oplatí?

1.webp__PID:ae6c969b-bb75-4e5f-9175-8d916f806639

Nemusíte hľadať vhodný servis a vyhnete sa neočakávaným servisným nákladom.

2.webp__PID:da1dae6c-969b-4b75-be5f-91758d916f80

Poškodené zariadenie sa opraví alebo nahradí novým, lepším kusom. V predajniach Okay.

3.webp__PID:1dae6c96-9bbb-45fe-9f91-758d916f8066

Môžete ušetriť až stovky eur na pozáručných opravách

12 (1).webp__PID:89b433aa-6405-47f7-9648-a6c2b323c77b

Nulová amortizácia a nulová spoluúčasť. Neplatíte vôbec nič, keď vznikne škoda.

4.webp__PID:17da1dae-6c96-4bbb-b5fe-5f91758d916f

V prípade bezškodného priebehu poistenia, dostaneš zľavu na ďalší nákup vo výške 10% do výšky poistného (zľavy sa nesčítajú s prebiehajúcimi akciami).

Video: Veci sa kazia

Čo robiť v prípade škody?

  • Volajte zakaznicku linku Generali 02/38 11 11 17 počas pracovných dní 08:00 do 17:00 alebo nahláste škodovú udalosť kedykoľvek on-line na www.generali.sk/sk/okay.
  • Sledujte svoj telefón a e-mail. Všetky pokyny pre postup budú doručené na váš e-mail a oznámenie o odoslanom e-maile do SMS.

Dokumenty na stiahnutie

Všeobecné podmienky a informačný dokument

Opätovné odoslanie na e-mail

Prejdite na príslušnú stránku na Insiacare.sk a kliknite na kartu Podmienky a certifikát. Zadajte svoj e-mail, ktorý ste zadali pri dojednaní zmluvy a postupujte podľa pokynov na obrazovke.

Poistenie náhodného poškodenia a krádeže

Neplaťte za drahé opravy. Nekupujte nové zariadenie.

Veci padajú, rozbíjajú sa a bohužiaľ aj často kradnú.
Budeme vás chrániť pred poškodením alebo krádežou po dobu 12 alebo 24 mesiacov.

Poistenie rieši

5.webp__PID:b4d5e055-3edf-492d-894b-a87724e3daaa

Pád a náraz

6.webp__PID:e0b4d5e0-553e-4f59-ad89-4ba87724e3da

Zničenie za prepravy

7.webp__PID:55e0b4d5-e055-4edf-992d-894ba87724e3

Poliatie

8.webp__PID:3855e0b4-d5e0-453e-9f59-2d894ba87724

Živelné pohromy

9.webp__PID:fc3855e0-b4d5-4055-bedf-592d894ba877

Krádež

Video: Veci sa kazia

Prečo sa toto poistenie oplatí?

3.webp__PID:1dae6c96-9bbb-45fe-9f91-758d916f8066

Rieši neočakávané výdavky na opravu či nákup nového zariadenia namiesto poškodeného.

10.webp__PID:4b385915-88f5-4480-940f-5ee7359e05b1

Ochrana poisteného výrobku platí na celom svete.

11.webp__PID:984b3859-1588-45e4-8014-0f5ee7359e05

Jedno poistenie pre všetky druhy obvyklých rizík: pád, poliatie, krádež, pohromy.

12.webp__PID:e4984b38-5915-48f5-a480-140f5ee7359e

Certifikát a teda poistenie je prenosné na nového vlastníka zariadenia.

Čo robiť v prípade vzniku škody?

  • .Volajte zakaznicku linku Generali 02/38 11 11 17 počas pracovných dní 08:00 do 17:00 alebo nahláste škodovú udalosť kedykoľvek on-line na www.generali.sk/sk/okay.
  • .Sledujte svoj telefón a e-mail. Všetky pokyny pre postup budú doručené na váš e-mail a oznámenie o odoslanom e-maile do SMS.

Dokumenty na stiahnutie

Všeobecné podmienky a informačný dokument

Poistenie mobilných telefónov

Opätovné odoslanie na email

Prejdite na príslušnú stránku na Insiacare.sk a kliknite na kartu Podmienky a certifikát. Zadajte svoj e-mail, ktorý ste zadali pri dojednaní zmluvy a postupujte podľa pokynov na obrazovke.

Moja predajňa

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefón: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

obľúbená predajňa (zmeniť)

tovar na predajni zobraziť na mape