Predĺžená záruka a náhodné poškodenie

Predĺžená záruka

Zostaňte v pokoji po dobu až 5 rokov.

Záruku vášho spotrebiča predĺžime až o 3 roky. Či už ste súkromná osoba, samostatne zárobkovo činná osoba alebo spoločnosť. Vďaka predĺženej záruke budete chránení pred všetkými záručnými chybami až do 5 rokov. 

Záruka 100 % Rieši 100 % pozáručných chýb


Prečo sa predĺžená záruka oplatí?

  • Nemusíte hľadať vhodný servis a vyhnete sa neočakávaným servisným nákladom.

  • Poškodené zariadenie sa opraví alebo nahradí novým, lepším kusom. V predajniach Okay.

  • Môžete ušetriť až stovky eur na pozáručných opravách.

  • Nulová amortizácia a nulová spoluúčasť. Neplatíte vôbec nič, keď vznikne škoda.


Video: Veci sa kazia

Čo robiť v prípade škody?

1. Volajte zakaznicku linku Generali 02/38 11 11 17 počas pracovných dní 08:00 do 17:00 alebo nahláste škodovú udalosť kedykoľvek on-line na www.generali.sk/sk/okay.

2. Sledujte svoj telefón a e-mail. Všetky pokyny pre postup budú doručené na váš e-mail a oznámenie o odoslanom e-maile do SMS.

Dokumenty na stiahnutie

Všeobecné podmienky a informačný dokument

Opätovné odoslanie na e-mail
Prejdite na príslušnú stránku na Insiacare.sk a kliknite na kartu Podmienky a certifikát. Zadajte svoj e-mail, ktorý ste zadali pri dojednaní zmluvy a postupujte podľa pokynov na obrazovke.


Poistenie náhodného poškodenia a krádeže

Neplaťte za drahé opravy. Nekupujte nové zariadenie.

Veci padajú, rozbíjajú sa a bohužiaľ aj často kradnú. Budeme vás chrániť pred poškodením alebo krádežou po dobu 12 alebo 24 mesiacov.

Poistenie rieši

  • Pád a náraz

  • Zničenie za prepravy

  • Poliatie

  • Živelné pohromy

  • Krádež


Video: Veci sa kazia

Prečo sa toto poistenie oplatí?

  • Rieši neočakávané výdavky na opravu či nákup nového zariadenia namiesto poškodeného.

  • Ochrana poisteného výrobku platí na celom svete.

  • Jedno poistenie pre všetky druhy obvyklých rizík: pád, poliatie, krádež, pohromy.

  • Certifikát a teda poistenie je prenosné na nového vlastníka zariadenia.


Čo robiť v prípade vzniku škody?

1. Volajte zakaznicku linku Generali 02/38 11 11 17 počas pracovných dní 08:00 do 17:00 alebo nahláste škodovú udalosť kedykoľvek on-line na www.generali.sk/sk/okay.

2. Sledujte svoj telefón a e-mail. Všetky pokyny pre postup budú doručené na váš e-mail a oznámenie o odoslanom e-maile do SMS.

Dokumenty na stiahnutie

Všeobecné podmienky a informačný dokumentPoistenie mobilných telefónov

Opätovné odoslanie na email
Prejdite na príslušnú stránku na Insiacare.sk a kliknite na kartu Podmienky a certifikát. Zadajte svoj e-mail, ktorý ste zadali pri dojednaní zmluvy a postupujte podľa pokynov na obrazovke.

Sieť predajní OKAY

Uvítame vaše pripomienky k obsahu stránky