Garancia spokojnosti - možnosť vrátenia sedačky do 30 dní ZADARMO

GARANCIA SPOKOJNOSTI!
 

MOŽNOSŤ VYSKÚŠAŤ SEDAČKU NA 30 DNÍ ZADARMO
 

Nákup v našom e-shope nie je risk! Keďže našim výrobkom 100 % veríme, dávame vám 30 dní na vyskúšanie sedačky priamo u vás doma s celou rodinou. To vám žiadny iný obchod neponúkne.
 

Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás na prvom mieste, preto nám sedaciu súpravu môžete bez udania dôvodu vrátiť do 30 dní zadarma. Ak by teda náhodou nezodpovedala vašim predstavám farba, veľkosť alebo funkcie, sedačku u vás zadarma vyzdvihneme v rámci programu
"Garancia spokojnosti".

AKO NA TO?

VYPLNÍTE KONTAKTNÝ FORMULÁR

Na našom webu vyplníte jednoduchý kontaktný formulár na aktiváciu zákazníckeho centra, ktoré sa vám telefonicky ozve do 24 hodín v rámci pracovnej doby.

OZVE SE VÁM ZPÄT NÁŠ OPERÁTOR

Do 24 hodín sa vám ozve náš operátor. Ten s vámi vyrieši všetky potrebné náležitosti a dohodne s vami presný termín vyzdvihnutia tovaru u vás doma.

TOVAR PRÍDEME VYZDVIHNÚŤ K VÁM

Naši prepravcovia k vám po dohode prídu vyzdvihnúť tovar. Pred odnesením z bytu tovar starostlivo zabalíme na transport. Vyzdvihnutie aj balenie je zadarma.

KONTROLA TOVARU V SKLADE

Po preprave tovaru na centrálny sklad bude vykonaná detailná prehliadka vráteného tovaru naším technikom. Tento proces prebehne do 5-ti pracovných dní od vyzdvihnutia tovaru u vás doma.

VRÁTENIE PEŇAZÍ NA VÁŠ ÚČET

Od kontroly v centrálnom sklade vám bude odoslaná suma zodpovedajúca predajnej cene tovaru (uvedenej na vašej faktúre) na váš účet. Peniaze vám budú pripísané do 14 dní od vrátenia tovaru.

ČO SA DEJE S VRÁTENÝM TOVAROM

Tovar bude dôkladne skontrolovaný naším technikom a následne z hygienických dôvodov ošetřený dezinfekciou podľa platnej legislatívy. Následne bude podľa opotrebenia zaradený do jednej zo skupín tovaru II. akosti. Výrazne sa zvýhodní jeho predajná cena a bude vystavený na predaj v našom e-shope s označením vrátený zákazníkom.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

ČO SI PRIPRAVIŤ

Nezabudnite si pripraviť číslo objednávky alebo doklad o kúpe. Tieto dokumenty sú dôležité na jednoznačnú identifikáciu Vašej objednávky, ktorá značne urýchli celú ďalšiu komunikáciu.

Tovar musí byť v úplnom stave, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo dodané spoločne s tovarom.

Tovar nesmie byť opotrebovaný alebo poškodený nad rámec běžného vyskúšania pri běžnom nákupe v kamennom obchode.

Sieť predajní OKAY

Uvítame vaše pripomienky k obsahu stránky